Weergeven resultaten 1 tot 6 van 6

Onderwerp: Branderig gevoel penis

  1. #1

    Standaard Branderig gevoel penis

    Hallo,

    Ik heb al een tijdje last van een branderig gevoel bij de opening van de plasbuis, dit gevoel is er ook als ik moet plassen. Nu dacht ik aan een urineweginfectie, maar die komt bij mannen niet vaak voor.

    Mijn urine heb ik ongeveer 1.5 maand geleden laten testen en dat bleek schoon te zijn.

    De laatste tijd ben ik nogal gestresst en masturbeer mij dagelijks om wat minder gespannen te zijn. Kan het zijn dat het hierdoor wat overgevoelig is geraakt?

    Of kan het komen doordat ik mei tijdens een massage klaarkwam omdat ze mijn penis aangeraakt heeft? Dit lijkt mij onwaarschijnlijk, omdat er van seks geen sprake is geweest en ikzelf ook nog nooit seks heb gehad met een vrouw.

    Alvast dank voor de serieuze antwoorden.

    Gert

  2. #2

    Standaard Re: Branderig gevoel penis

    Als je urine 1.5 maand geleden schoon was, wil dat niet per se zeggen dat het dat nu ook is, dus je zou het nog een keer kunnen laten testen. Hoe lang heb je al last van de klachten?
    Irritatie door te veel wrijving zou kunnen, maar dan zou het minder moeten worden als je dat een tijdje laat.
    Ik kan me niet voorstellen dat het veroorzaakt is door een massage. Tenzij je een allergische reactie hebt op eventueel gebruikte olie... Maar dan zou je er vrij direct na de massage last van hebben gekregen.

    Xx

  3. #3

    Standaard Re: Branderig gevoel penis

    Vanaf juni heb ik ongeveer last. Je kunt toch geen geslachtsziekte oplopen door een massage waarbij de penis is aangeraakt? Ik heb soms het gevoel dat ik mij de klachten ook inbeeld. Daarbij probeer ik minder te masturberen, maar door de spanningen lukt mij dit niet.

  4. #4

    Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar
    Lid sinds
    26-07-2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Posts
    4.190

    Standaard Re: Branderig gevoel penis

    Hoi hoi,

    Lijkt mij idd stug dat je een soa hebt, dus denk het niet nee, en van enkel aanraken krijg je niet zomaar een soa.
    Bestaat er niet zoiets als een blaasontsteking bij mannen? En idd, wat een maand geleden schoon was, hoeft nu niet zo meer te zijn.
    Dus misschien een bezoekje aan de huisarts wel handig? Je hoeft je iig niet te schamen.

  5. #5

    Standaard Re: Branderig gevoel penis

    Ik heb mn bloed laten controleren en urine laten testen op soa, via de huisarts. Alles bleek in orde te zijn.
    Waarschijnlijk is het psychisch, waardoor ik mijzelf gek liet maken.

    gr
    Gert

  6. #6

    Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar
    Lid sinds
    26-07-2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Posts
    4.190

    Standaard Re: Branderig gevoel penis

    Hoi hoi,

    Toch wel goed dat je niks ernstigs hebt en geen soa of iets dergelijks.

    Groetjes Sylvia

Soortgelijke onderwerpen

  1. Stippels op je penis
    By karimo in forum Mannen
    Reacties: 4
    Laatste Post: 03-10-08, 10:24
  2. Bultjes onder penis
    By dutchman123 in forum Mannen
    Reacties: 1
    Laatste Post: 27-05-08, 13:00
  3. Droge penis
    By tintin in forum Mannen
    Reacties: 5
    Laatste Post: 13-05-08, 17:22
  4. Te grote penis ?
    By Wout in forum Mannen
    Reacties: 6
    Laatste Post: 04-09-07, 19:01