Weergeven resultaten 1 tot 8 van 8

Onderwerp: Geen zin in sex sinds begin pilgebruik

  1. #1

    Question Geen zin in sex sinds begin pilgebruik

    Ik weet er staat hier al een topic over maar omdat daar niet meer op gereageerd is de laatste tijd besloot ik een nieuwe te maken.
    Ik heb sinds ik eigenlijk begonnen ben met de pil toenk 14 was (nu 20) geen zin in sex meer...in het begin van een relatie hadk er geen probleem mee maar na een tijdje was het gewoon weg!
    Nu heb ik gelukkig een hele lieve vriend die me nooit zou pushe ofzo maar hij heeft het er natuurlijk niet echt gemakkelijk mee!
    Ik zit er aan de denke om te stoppen met de pil of misschien een andere pil of hormonen slikken?? ben nu echt radeloos want ik wil gewoon niet weer een relatie op het spel gaan zetten als er een oplossing is!
    dus wie herkent zich hierin en heeft tips of advies?
    dankjewel!!









  2. #2

    Standaard Re: mijn sexrelatie is noppes nada helemaal nix

    Ik herken het wel, al komt het bij mijal is het bij mij niet zo dat ik geen zin meer heb. Wel veel minder dan voor ik de pil slikte, maar toen had ik ook wel erg vaak zin, dus vind dit niet zo erg nu. Pilmerken verschillen hier zeker ook in, met Diane had ik meer zin dan nu met Yasmin. (gek eigenlijk, aangezien yasmin juist meer zin, etc zou geven, nou totaal niet dus, wel een groot nadeel is dat ik de laatste tijd erg droog blijf. Weet niet of jij daar ook last van hebt? Ik koppel dat wel aan verminderde zin...) maar ik denk dat overstappen op een andere pil, misschien met even pauze tussen de pillen in, best uitkomst zou kunnen bieden. Gewoon proberen dus!

  3. #3

    Standaard Re: mijn sexrelatie is noppes nada helemaal nix

    bedankt voor je reactie! maar ik heb niet echt last van dat ik droog ben want zodra ik me zeg maar over die 'drempel' heenzet van nou voor uit maar weer gaat de 'geen zin' weg. maar het kost me dan ook wel veel moeite om over de drempel heen te zetten omdatk gewoon dan echt geen zin heb.

  4. #4

    Standaard Re: mijn sexrelatie is noppes nada helemaal nix

    nou om even te laten weten ik ga morgen naar een nieuwe huisarts..ik ben net samen gaan wonen in een andere plaats dus ja ook een nieuwe dokter..het is een vrouwelijke dokter, vond ik zelf wat fijner.
    dus ik ga gelijk een afspraak maken en hopen dat er dan een oplossing uit komt

  5. #5

    Standaard Re: mijn sexrelatie is noppes nada helemaal nix

    Succes morgen! Ik hoop dat 't snel opgelost word.

  6. #6

    Standaard Re: mijn sexrelatie is noppes nada helemaal nix

    Ik wilde ook een vrouwelijke arts jah... Die mannen die je dan gaan doen of ze weten wat je voelt terwijl ze gewoon geeeen idee hebben.... daar kan ik me echt aan storen. Maargoed, was er geen meer die nog mensen aan nam, ik heb nu wel een man, maar wel een goeie dit keer

    Succes in ieder geval, ik ben heel benieuwd wat zij ervan zegt!

  7. #7

    Standaard Re: mijn sexrelatie is noppes nada helemaal nix

    ja nou ik heb dus nu ook heel mijn woonplaats afgebeld, en elke vrouwelijke arts zat vol! dus ik heb nu ook gewoon een man en daar ga ik vrijdag heen dus ben benieuwd!
    Laatst aangepast door Agnes574 : 03-12-07 om 21:04

  8. #8

    Standaard Re: Mijn sexrelatie is noppes nada helemaal nix

    Dat is dan morgen, veel succes!

Soortgelijke onderwerpen

  1. Migraine door pilgebruik
    By Shelly_1 in forum Anticonceptie
    Reacties: 7
    Laatste Post: 19-06-11, 21:37
  2. Niet altijd menstruatie met pilgebruik
    By Gast: Wen in forum Menstruatie
    Reacties: 9
    Laatste Post: 18-10-07, 12:51
  3. Niet meer ongesteld sinds augustus
    By MelanieC in forum Menstruatie
    Reacties: 4
    Laatste Post: 24-08-07, 00:26
  4. Gewichtstoename door pilgebruik?
    By san1974 in forum Anticonceptie
    Reacties: 3
    Laatste Post: 29-04-06, 19:03
  5. Mentruatie na pilgebruik
    By Jolanda0015 in forum Menstruatie
    Reacties: 0
    Laatste Post: 05-08-05, 14:23