Weergeven resultaten 1 tot 8 van 8
  1. #1

    Standaard Wil graag zwanger worden

    Hallo,

    Ik ben sinds eind Juni gestop met de pil (diane 35) ik ben nu op 03-07-2007 ongesteld geweest en daarna niet mee, ik heb twee testen gedaan (beide negatief).
    Ik heb ongeveer 10 jaar de pil genomen, is dit een normale reactie?
    Ik heb wel steeds een menstruatie achtige pijn maar het blijft uit.
    Ik hoor het graag.
    Alvast bedankt voor jullie reactie.

  2. #2

    Standaard Re: Wil graag zwanger worden

    zelf geen ervaring mee maar hoor toch wel overal.. als je zolang aan de pil bent geweest en ineens stop..
    dat je mentruatie weg kan blijven of vroegtijdig kan herhalen..
    dat is volgens mij een hele normale reactie van je lichaam

  3. #3

    Standaard Re: Wil graag zwanger worden

    hai ik ben in januarie gestopt met de pil en gewoon nog ongesteld geworden tot 07-07-2007 en nu al niet meer sinds na mijn laaste periode en heb zelf ook al verschillende test gedaan en ook negatief,mijn advies maak een afspraak bij de dokter en die stuurt je wel door,heb ik ook gedaan en moet dus de 18 sept naar het ziekenhuis,voor een onderzoek.misschien is dat het beste voor te doen.
    gr anita

  4. #4

    Standaard Re: Wil graag zwanger worden

    Ik heb ook gehoord dat na lang gebruik van de pil ervoor kan zorgen dat je minder snel zwanger wordt.

  5. #5

    Standaard Re: Wil graag zwanger worden

    hallo ben ook bezig om zwanger te worden lukt niet zo best ;ben in mei gestopt en ben daarna elke maand regelmatig ongi geweest alleen de laatste x was ik een week te laat en na dat het weg was kwam na 2 dagen donker bruin bloed wie weet wat dat is groetjes natasjcha[[

  6. #6

    Standaard Re: Wil graag zwanger worden

    Hoi Natasjcha,

    Dat donker bruin bloed, of donker bruine afscheiding, net hoe je het noemen wilt, is simpel weg gewoon oud bloed. Het is bloed wat al wat langer in het lichaam zit zeg maar. Dat je nu nog niet zwanger bent, zou evengoed kunnen. Na pil gebruik duurt het bij de ene langer dan bij de ander. Na het pilgebruik kan het maanden duren voordat alles weer "perfect" werkt. Het lichaam heeft tijd nodig om zich aan te passen nu het geen hormonale stimulatie meer krijgt.

    liefs
    Déylanna
    The best move is to follow your heart

  7. #7

    Standaard Re: Wil graag zwanger worden

    hallo
    ook ik heb dit probleem gehad. in februari 2008 gestopt met de pil. toen gewone menstruatie gehad t/m augustus. daarna ineens niet meer. gelukkig kwam het bij mij na 3 maanden weer terug. Wel heb ik begrepen dat het ook veel langer kan duren. dus wacht het even af. en blijft het echt lang weg, ga dan eens naar de dokter. die kan je er vast meer over vertellen.
    succes.

  8. #8

    Standaard Re: Wil graag zwanger worden

    bedankt voor het reageren ,zal dus nog wat geduld moeten hebben ,blijven oefenen dus .ik heb al een dochter van acht ,wordt dus tijd,mijn klokje tikt ook door groetjes natasjcha

Soortgelijke onderwerpen

  1. Zwanger worden met onregelmatig ongesteld
    By B in forum Zwangerschap
    Reacties: 54
    Laatste Post: 25-10-11, 13:16
  2. Eerste ‘gezond zwanger worden’ spreekuur in Nederland - Zorgkrant
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 11-04-07, 08:31
  3. Eerste spreekuur 'gezond zwanger worden' - kiesbeter.nl
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 10-04-07, 12:30
  4. Zwanger worden + onregelmatig ongesteld
    By klein_hummelke in forum Zwangerschap
    Reacties: 4
    Laatste Post: 26-02-07, 14:35
  5. Waarom niet meer zwanger worden
    By gratcela in forum Zwangerschap
    Reacties: 1
    Laatste Post: 19-03-06, 01:25