Weergeven resultaten 1 tot 5 van 5

Onderwerp: Veel gekraak?

  1. #1

    Question Veel gekraak?

    hallo waarom kraajt er zo veel bij mij? vooral in me been links als ik hem maar iets beweeg kraakt het al en met op staan ook heb het ook in me armen rugs ook soms anders noot last van gehad het iel me op. kan het met me voet te maken hebben daar zit cocht onder? bedankt

  2. #2

    Standaard Re: veel ge kraak

    maar zou het niet te maaken hebben dat ik vocht in me benen heb de huisarts zegt dat het nix is vind het erg raar kan zomaar niet in je benen komen wel. groetjes

  3. #3

    Standaard Re: Veel gekraak?

    ?

  4. #4
    Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar
    Lid sinds
    13-02-2007
    Locatie
    Gent
    Posts
    7.749

    Standaard Re: Veel gekraak?

    geef mensen aub de tijd om te reageren...deze dagen is het waarschijnlijk niet zo druk als anders op het forum,wacht wat dagen af voor een reactie;we hebben niet altijd meteen een antwoord voor je klaar helaas!
    Sterkte Agnes
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

    Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

  5. #5

    Standaard Re: Veel gekraak?

    Hey Rafaelo,

    denk niet dat het iets is om je druk over te maken. Wat je hoort is waarschijnlijk verplaatsing van wat lucht, net als wanneer je bijvoorbeeld je vingers zou knakken. Ik knak en kraak ook aan alle kanten, bij het opstaan, gaan liggen, het draaien van mijn hoofd, enz... Door de jaren heen steeds wat erger, en bij mij is er verder ook niks aan de hand... Je hebt het of je hebt het niet.

    Xx Nikky.

Soortgelijke onderwerpen

  1. Erg veel transpireren
    By jacky1234 in forum Transpiratie
    Reacties: 16
    Laatste Post: 10-03-16, 19:35
  2. Aankomen en eet helemaal niet veel
    By rowena in forum Overgewicht
    Reacties: 27
    Laatste Post: 07-01-15, 15:22
  3. Veel slijm bovenin keelholte..
    By Sukur09 in forum Keel, neus, oor
    Reacties: 8
    Laatste Post: 03-09-13, 14:06
  4. s'Avonds nog honger= 10 kg te veel
    By kev in forum Overgewicht
    Reacties: 3
    Laatste Post: 27-11-06, 21:09