Weergeven resultaten 1 tot 6 van 6

Onderwerp: Droge penis

  1. #1

    Standaard

    Heb de laatste tijd een beetje last van een droge penis, het vel vooral aan de bovenkant is wat droog, heb net een schimmelinfectie opgelopen bij een meisje en heb daar zalf voor gehad, dat is zo'n 2 weken geleden, is het normaal dat herstel van de huid even duurt?

  2. #2
    Guest

    Standaard

    Niet wassen met zeep. 's Avonds licht insmeren met Kneipp huidverzorgende olie en de volgende ochtend is alles weer soepel.

  3. #3
    Bart
    Guest

    Standaard

    hoi

    Droge penis heb ik ook wel gehad. Ik heb een periode erg veel gerukt ;-) en toen had ik het gesprongen huid aan de bovenkant. Ik heb toen ook geen zeep gebruik en wat creme en het was zo weer weg , een week ongeveer.
    Het gaat dus weer over

  4. #4
    Gast
    Guest

    Standaard

    Het klinkt wat gek misschien, maar wat olijfolie op je eikel smeren doet wonderen. Bovendien gaat je eike er nog mooi van glimmen ook

  5. #5
    Danny
    Guest

    Standaard

    Ik heb hier ook last van. Ze hebben mij aangeraden om in te smeren met babyolie en zeker geen zeep te gebruiken. En als je bijvoorbeeld doucht douchegel ph neutraal te gebruiken.

    Zijn er nog mensen die hier ervaring mee hebben.

    groetjes

  6. #6

    Standaard Re: Droge penis

    heb er soms ook last van, gewoon wassen met water, vooral geen zeep gebruiken in insmeren met vasiline

Soortgelijke onderwerpen

  1. Onderzoek naar formaat van de penis
    By pauflux in forum Mannen
    Reacties: 0
    Laatste Post: 01-07-03, 13:16