Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergeven resultaten 51 tot 53 van 53

Onderwerp: Wat doen tegen oorontsteking?

  1. #51
    Premium ++ Account Petra717's Avatar
    Lid sinds
    31-01-2007
    Locatie
    Leven gaat in sneltreinvaart
    Posts
    1.909
    Dagboek berichten
    18

    Standaard Re: Wat doen tegen oorontsteking?

    Hallo Carla,

    Ik vraag mij af of jij je oor schoonmaakt met een wattenstaafje, als je dat doet, is er een grote kans dat je het medicijn (in dit geval Sofradex) uit het oor haalt.

    Het 'horen klotsen' is niet ongewoon bij oorontsteking en Sofredex word veel al voorgeschreven voor oorontstekingen. Het nadeel is dat je beide oren tegelijkertijd het slachtoffer zijn. Hoe druppel jij de sofradex oor en hoeveel en met welke frequentie?

    Je gebruik van pijnstillers vind ik persoonlijk zorgwekkend, is je arts hier ook van op de hoogte? De pijn kan nml nu ook enkel weg zijn gevoelsmatig door de vele pijnstilling.

    Beterschap gewenst.

    Groeten petra
    Just remember everyone reacts in a different way...
    Just respect that, even when it's hard...

  2. #52

    Standaard Re: Wat doen tegen oorontsteking?

    uiteraard is een oorontsteking helemaal geen iets dat makkelijk is te verdragen....om dit voor te komen raad een ieder aan periodieke oorspoeling te laten doen... en geen oorwatjes te gebruiken....liever babie olie of kokosnootolie (huismedicijn) dit maakt het 'wax' nat en het komt zelf naar buiten. zelfs een paar keren helpt ie goed horen maar ja daaraan twijfel ik. maar sowieso om infectie te voorkomen te gebruiken.

  3. #53

    Standaard Re: Wat doen tegen oorontsteking?

    Hallo Katja, ik heb sinds een paar dagen nu ook veel pijn in mijn linkeroor, hoor er niets mee en hoor mijn hart er ook in kloppen.
    Pijnstillers zoals paracetamol en ibuprofen werken niet tegen de pijn, mijn moeder heeft nu druppels gekocht voor me.
    Die druppels heten ''Oteel H'' en ik ben er sinds vandaag mee begonnen.. Ik hoop dat het werkt, misschien ook wat voor jou?

    Alleen het rare bij mij is trouwens, mijn oorpijn/ontsteking is begonnen op deze manier:
    Ik had mijn haar geverfd en wou het onder de kraan in de wasbak uitspoelen, toen kreeg ik redelijk wat water in mijn oor.
    Daarna is het begonnen, mijn oor zit dicht, veel druk en ik hoor er niets mee. En dus veel pijn.. Snap er niets van!

    Misschien ook iemand die mij hiermee kan helpen, iemand die mij tips kan geven? Ik ben er echt zat van.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Soortgelijke onderwerpen

  1. Wat kan ik doen tegen acne?
    By JO in forum Huid - gezicht
    Reacties: 42
    Laatste Post: 21-02-16, 11:34
  2. Pigmentvlekken,wat kun je er aan doen?
    By Saskia in forum Huid - gezicht
    Reacties: 150
    Laatste Post: 07-09-12, 14:54
  3. Wat doen bij hartkloppingen?
    By Lizah Jansen in forum Bloedvaten en hart
    Reacties: 4
    Laatste Post: 31-10-08, 10:29
  4. Wat te doen bij depressie?
    By kelster in forum Geestelijke gezondheid
    Reacties: 8
    Laatste Post: 01-07-08, 14:44
  5. Wat te doen bij overmatige transpiratie?
    By Angela in forum Transpiratie
    Reacties: 6
    Laatste Post: 04-09-04, 19:25