Weergeven resultaten 1 tot 5 van 5

Onderwerp: Natuurlijke Groeihormonen

  1. #1

    Standaard Natuurlijke Groeihormonen

    Wie heeft er ervaring met natuurlijke groeihormonen bevoordeeld met het product Gaba of kent er iemand een andere natuurlijk groeihormoon die wel degelijk en efficiënt werkt hopelijk dat mij hier iemand daar mee kan helpen

  2. #2

    Standaard Re: Natuurlijke Groeihormonen

    Wat wil je hiermee bereiken?

  3. #3

    Standaard Re: Natuurlijke Groeihormonen

    Vraag ook aan Muhtar, die weet er meer..

  4. #4
    skydirk
    Guest

    Standaard Re: Natuurlijke Groeihormonen

    gaba, arginine, ornithine, lysine enz.. geen ongezonde middelen maar of het voor meer groeihormoonafgifte zorgt. ik weet het niet. is nooit bewezen. ik neem af en toe gaba voor het slapengaan omdat je er goed van slaapt. ik denk dat al die zogezegde groeihormoonreleasers kwakzalverij zijn. maar het zijn wel aminozuren die ik als sportmens ook gebruik.

  5. #5

    Lid sinds
    10-08-2011
    Locatie
    rondom aantwerpe
    Posts
    90

    Standaard Re: Natuurlijke Groeihormonen

    Gaba doet wel degelijk zeer uitzonderlijke dingen...het verbeterd de slaap en zogt voor zeer levendige dromen. Diepere slaap is inter-actie en meer groeihormoon maar niet in die mate dat je het zal merken.
    Meer uitgerust zal je wel merken en bij een dossis van 4 tot 8gram (jaja...maar zelf even langzaam aan opbouwen )...voel je zeer duidelijk een 'sterk tintelend' gevoel eventueel beetje naar adem snakkend (omgekeerd als cafeine)...

Soortgelijke onderwerpen

  1. Groeihormonen:wat zijn de effecten?
    By dodo in forum Sport en spieren
    Reacties: 17
    Laatste Post: 06-02-16, 08:35