Weergeven resultaten 1 tot 2 van 2

Onderwerp: Pil doorslikken, bruine afscheiding

  1. #1
    el3
    Guest

    Standaard Pil doorslikken, bruine afscheiding

    Ik had al een tijdje last van vage klachten: buikpijn, af en toe wat bruine afscheiding. De dokter dacht aan endometriose en heeft me geadviseerd de pil door te slikken, dus zonder stopweek. Ik ben nu in de 4e of 5e pilstrip zonder stopweek in te lassen en ben nu ongesteld. Althans dat denk ik, het is eigenlijk bruine afscheiding en niet rood. Nou was ik al gewaarschuwd dat ik een doorbraakbloeding kon krijgen, maar ik heb nu al 2 weken die afscheiding. Is dat normaal? En is het normaal dat het bruin is en niet rood?
    En ik heb gelezen dat je zodra je een doorbraakbloeding hebt een stopweek in moet lassen. Dit heeft de huisarts mij niet verteld, die zei dat ik helemaal geen stopweek in hoefde te lassen. Maar nu heb ik dit dus. Wat is waar?

  2. #2

    Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar
    Lid sinds
    26-07-2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Posts
    4.190

    Standaard Re: pil doorslikken, bruine afscheiding

    Hoi Hoi,

    Het kan inderdaad een doorbraakbloeding zijn, lijkt me redelijk normaal dat je na zoveel maanden een tijdje bruine afscheiding krijgt, dit is namelijk oud bloed, en uiteraard moet dat er ooit eens uit. Wat waarschijnlijk dus bij jou nu het geval is.

    Of je dan een stopweek in moet lassen weet ik ook niet precies, dat is mij ook nog nooit verteld. Ik weet wel dat ik het ook een keer heb gehad, en toen ging het vanzelf wel over, dus met wat geluk gaat het wel weer weg.

    Als je nog te lang last blijft houden van die bruine afscheiding is het misschien handig om je huisarts even in te lichten

    xxx

Soortgelijke onderwerpen

  1. Bruine afscheiding
    By Ammy in forum Menstruatie
    Reacties: 17
    Laatste Post: 11-08-08, 09:42
  2. Bruine afscheiding
    By aqwzsx in forum Menstruatie
    Reacties: 6
    Laatste Post: 17-06-08, 20:04
  3. Bruine afscheiding
    By Michellee in forum Menstruatie
    Reacties: 0
    Laatste Post: 07-01-08, 19:33
  4. Bruine afscheiding
    By meiss in forum Menstruatie
    Reacties: 10
    Laatste Post: 06-11-07, 22:21
  5. Bruine afscheiding
    By steff in forum Menstruatie
    Reacties: 1
    Laatste Post: 30-07-06, 15:34